Chci peníze na účtu do 15 minut

Nezávazně vyplňte formulář. Zjistíme kdo Vám půjčí. Zatelefonujeme zpět.

Chci vyplnit formulář

Sami si porovnejte všechny nabídky. A sami si vyberte tu nejlepší půjčku.

Porovnám si všech 47 nabídek

Online test Hypoték - Srovnání hypotečních úvěrů Online

Abychom zjistili aktuální reálné informace o možnosti získání hypotéky v jednotlivých bankách, dali jsme si modelové zadání a obtelefonovali informační linky bank. Podívejte se na online test hypoték, který jsme zde pro vás připravili.

UPOZORNĚNÍ: Jedná se o subjektivní názor autora. Tento článek nemusí reflektovat skutečnost. Tento článek má sloužit jako inspirace, jakým způsobem si můžete sami srovnat nabídky online hypotečních úvěrů. Tento test nemá sloužit k vašemu výběru banky. Tento test má sloužit jako ukázka, jak by jste si měli vy sami porovnat nabídku hypoték. Před sjednáním vlastní hypotéky si udělejte svůj test bank.

Modelové zadání testu hypoték

Budeme kupovat starší menší řadový rodinný domek v okresním městě. Kupní cena 1.000.000 Kč a potřebná rekonstrukce za 200 000 Kč.

  • zařídíme vám zdarma nebankovní půjčku
  • peníze ještě dnes na bankovní účet
  • i bez příjmu a i bez zaměstnání
  • pouze nezávazně vyplňte náš formulář
  • my máme přístup ke všem českým poskytovatelům
  • vyřídíme vám u jednoho z nich do 15 minut půjčku
Vyplňte následující žádost

GE Money Bank - Online srovnání hypotečního úvěru

První banka, do které jsme zatelefonovali byla GE Money Bank. Na infolince zvedla telefon poměrně příjemná operátorka. Dle hlasového projevu a způsobu vyjadřování bychom ji tipovali na studentku střední školy. Slečna bohužel nedokázala na rovinu přiznat, že hypotékám nerozumí a odkázat nás na někoho jiného.

Náš názor: Pomýlená operátorka, která nepřiznala, že hypotékám nerozumí. Asi jí nedošlo, že takto každého klienta odradí. Operátorka poskytla mylné informace, nemá tato slečna na infolince banky co dělat. Každý klient, který dostane takovéto informace by slušně poděkoval a zatelefonoval do jiné banky.

My jsme se tak snadno vzdát nechtěli, nezdálo se nám, že by GE Money rekonstrukci neuměla financovat. Udělali jsme tedy vzápětí druhý pokus a narazili na velice rozdílný a mnohem profesionálnější přístup druhé operátorky. Podle hlasu opět mladá slečna či mladá paní.

Druhý rozhovor (tentokrát s jinou a mnohem profesionálnější operátorkou):

Náš názor: Tato operátorka působila naprosto profesionálně. Rovnou přiznala, že na hypotéky se nespecializuje, poskytla nám nejobecnější informace k produktu a odkázala nás na specialistu s tím, že nám nabídla i to, že by nás hypoteční specialista sám kontaktoval. Konkrétní parametry jsme se tedy na první zavolání nedozvěděli, ale to jsme ani nečekali.

Hypoteční Banka - Online srovnání hypotečního úvěru

Ani u Hypoteční banky specializované na poskytování hypotečních úvěrů nelze očekávat, že na infolince získáte vyčerpávající informace. Na infolinku Hypoteční Banky jsme telefonovali opět se stejným zadáním.

Rozhovor probíhal takto:

Náš názor: Operátorka mohla více "tlačit na pilu" a směrovat nás na pobočku, požádat nás o telefonní číslo, sjednat nám schůzku s obchodníkem Hypoteční banky. Asi jsme ji rozhodili natolik, že na to zapomněla. Nebo jsme se nějak podřekli a poznala, že nám jde jen o informace pro napsání článku? I to je možné. Celkově ale působila operátorka Hypoteční banky velmi profesionálně a produktu rozuměla. Telefonický rozhovor splnil naše očekávání, dozvěděli jsme se vše, co jsme chtěli.

Česká Spořitelna - Online srovnání hypotečního úvěru

Na Českou Spořitelnu jsme se vysloveně těšili. Mnoho lidí mluví o tom, že Česká Spořitelna je moloch, kde je těžké se s nimi domluvit, klienti jsou nespokojení, většina klientů tam zůstává jen ze zvyku. Musíme hned na úvod říci, že telefonát na infolinku dopadl naprosto na jedničku a dost možná na jedničku s hvězdičkou. Neděláme si legraci, nejsme od ČS nijak placeni ani nejsme jejími klienty. Operátorka z infolinky ČS podle našeho mínění předčila všechny ostatní.

Náš názor: Co dodat? Nejen, že jsme se dozvěděli všechno, co jsme chtěli, ale operátorka nás od začátku také směrovala na schůzku se specialistou. Projevila naprosto profesionální snahu dobře poradit a také prodat. Reagovala okamžitě, aniž by během telefonátu musela pročítat nějaké pokyny. Nebo to alespoň nebylo vůbec poznat. Až jsme si říkali, že této paní je na infolince škoda.

Raffeisenbank - Online srovnání hypotečního úvěru

Operátorka infolinky Raffeisenbank se snažila pomoci a poradit, pro konkrétní informace nás směrovala na pobočku. Nicméně dozvěděli jsme se, co jsme potřebovali. Je možné požádat o hypotéku ve výši 75% nebo až 100% hodnoty nemovitosti, a to dle bonity žadatele. Pro konkrétní informace jsme byli odkázáni na specialistu na pobočce. Jako bonus nám operátorka dala tip, kde na webu banky najdeme hypoteční kalkulačku pro orientační výpočet hypotéky.

Náš názor: Z naší strany spokojenost. Je to již čtvrtá banka, do které jsme dnes volali a pochopili jsme, že dotaz na financování rekonstrukce kupované nemovitosti je příliš konkrétní, než aby operátorka infolinky musela znát přesnou odpověď. Pozitivní informace je, že operátorka infolinky RB rovnou přiznala, že toto konkrétně nezná a poradila nám, na které pobočce se dozvíme zcela konkrétní informace.

Komerční Banka - Online srovnání hypotečního úvěru

Absolutní "tah na branku" operátora infolinky Komerční Banky. Hned v první minutě hovoru požádal kolegu o svolení, opsal si z displaye svého telefonu kolegovo telefonní číslo, zeptal se jej odkud je a slíbil mu, že maximálně do 2 pracovních dnů se s ním spojí specialista na hypotéky z nejbližší pobočky. K našemu konkrétnímu zadání sdělil, že v závislosti na bonitě klienta je možné požádat o hypotéku až do 100% včetně rekonstrukce (tj. náš modelový 1.200.000 Kč), konkrétní parametry a možnosti je však třeba projednat s hypotečním specialistou, který se nám ozve.

Náš názor: Spokojenost. Žádost o svolení s předáním kontaktu hypotečnímu specialistovi byla tak rychlá, že kolega ani nestačil odmítnout. Naštěstí by se mělo jednat jen o telefonát z jeho strany, tak snad jej zbytečně mnoho nezdržíme. Dozvěděli jsme se během tří minut vše, co jsme chtěli. Krátce, stručně a jasně. Lépe to operátor snad ani udělat nemohl.

Náš postřeh: Plachý zájemce o hypotéku by se mohl vystrašit a předání kontaktu odmítnout nebo rovnou zavěsit. Znáte to, když vejdete do obchodu, kde se chcete jen tak porozhlédnout a personál se Vám hned snaží něco nabídnout. Dost lidí v takovém případě nesměle řekne "ne děkuji" a odejde. Nám se však v tomto konkrétním případě tento přístup operátora líbil a chválíme jej.

ČSOB - Online srovnání hypotečního úvěru

Popsaný modelový příklad hypotéky by bylo u ČSOB možné vyřešit buď kombinací 100% hypotéky na koupi nemovitosti a dalšího úvěru na rekonstrukci, nebo předhypotečním úvěrem. Operátorka se snažila, s kolegou prošla několik variant orientačního výpočtu hypotéky. Pro konkrétní informace nás odkázala na specialisty. Jako bonus jsme dostali informaci o probíhající výhodné akci na hypotéky.

Náš názor: Dozvěděli jsme se vše, co jsme potřebovali. Zřetelná snaha poradit, operátorka nás docela podrobně informovala o možnostech i možných úskalích a pro konkrétní informace nás odkázala na specialistu.

UniCredit Bank - Online srovnání hypotečního úvěru

Úvodní slova na infolince UniCredit Bank "Zeptejte se našich operátorů, jak získat výnos až 17,5% za pět let" nás ve chvíli, kdy jsme se potřebovali informovat na hypotéku příliš neoslovila. Upřímně řečeno, vůbec se nám to nelíbilo. Běžný klient si nesprávně vydělí 17,5 děleno pěti, což však není správný výpočet. Roční zhodnocení je mnohem nižší, než 2,5% p.a. Většina běžných klientů si složené úročení nespočítá a bance takříkajíc "skočí na špek". Toto se nám nelíbí. Zde je však nutné podotknout, že reklamy ostatních bank jsou vedeny ve stejném či podobném duchu.

Náš názor: K hovoru s operátorkou není co vytknout. Dostali informace, které jsme potřebovali. Je možné získat hypotéku až do výše 100% a banka umí profinancovat také rekonstrukci. Operátorka nám sdělila základní informace k hypotékám, nabídla orientační výpočet a poradila nám kontakt na hypoteční specialisty.

Výsledek rychlého srovnání hypoték online

U všech oslovených bank bychom se při hypotéce na 1.200.000 Kč na 25 let vešli se splátkou velmi pravděpodobně pod 5000 Kč/měs, což je velmi zajímavá částka.

Absolutní vítězkou našeho rychlého testu se stala operátorka infolinky České Spořitelny. Dostává od nás známku 1*. Naopak naprosto propadla první operátorka z GE. Neochota poradit a neschopnost přemýšlet o problému.

Co se týká hypotéky samotné. Dle obdržených informací bychom klientovi doporučili pokračovat v jednání o hypotéce s ČS, KB, Hypoteční Bankou. Ostatní nabídky nás nezaujaly.

Bankovní i nebankovní menu

Online test Hypoték - Srovnání hypotečních úvěrů Online - www.efinancovani.cz - 2020 - Kontakt